FULL HOUSE COVERBAND

Marieke Rood

Extreem, goedlachs zangtalent die de grote podia reeds van dichtbij gezien heeft. Houdt de overige vijf bandleden bovendien in het gareel.

René Leijten

Is mede-oprichter van deze succesformule, bestrijkt de slag gitaar en houdt van rock & roll, humor en gezelligheid: een podiumbeest pur sang.

Stan Maas

De ruwe diamant in de band die zich naast een scherpe meubelmaker geslepen heeft tot bassistkoning van de lage landen.

Sander van Andel

Steelt de show met zijn weergaloze gitaarsolo's en versiert sinds zijn korte maar zéér succesvolle bandperiode inmiddels meer dan alleen de kerstboom.

Nienke de Waal

Speelt weergaloos op de zwart-witte toetsen en maakt de medleys op maat, puur op gehoor! Nienke is het muzikale band-fundament.

Paul den Engelsen

Weet het publiek te raken met niet alleen de drumstokken en bespeelt de drums onder het mom: je hebt tenslotte maar twee handen en twee voeten.

FOTO'S

Bekijk hier sfeer-impressies van een aantal van onze optredens:

BIOGRAFIE

WE ARE THE PARTY

Dit is de pure poldersound die je nog niet gehoord hebt: maak kennis met Full House Coverband! Wij nemen je mee in een onvergetelijke tour met de beste oldies, dansklassiekers en all time hits in een geheel nieuw jasje en met unieke, eigen sound! Een ‘rollercoaster ride’ van snerpende gitaren, pittige piano’s, denderende drums en haarzuiver stemgeluid maken dat je maar beter in goeie conditie kan zijn, want het is knallen met Full House! De daverende medleys en interactie met jou als publiek maken dat wij niet op het feestje staan, maar dat we samen het feestje zijn.

Onze wortels liggen in de polder, waar het talentvolle gepingel per ongeluk in 2011 begon. Paul werd zingende drummer omdat ie zelf een Drumstokkie was en Stan, omdat hij nooit gitaarles heeft gehad, speelt de basgitaar op puur talent. De gitaar wordt bespeeld door de muzikale motorsleutelaar Sander, die van een carburateur nog een harp weet te maken. Mag er nog gezongen worden? Jazeker! René, die tevens de gitaar bespeelt, vult met zijn sprankelend stemgeluid de zalen samen met ‘grazioso’ Marieke en de charmante Nienke (ook toetsenist), die overigens als enige wél het conservatorium heeft gedaan. Dit jonge en ambitieuze ensemble heeft al menig feest of festival achter hun naam staan, zoals het Pieperfestival, NOPPOP, Dancing Bruins en is nog láng niet waar ze moeten zijn, want jouw feestje is nog niet geweest. Zullen we vast boeken?

Een strakke drum en een knorrende bas zorgden voor een muzikaal fundament waarbij ronkende gitaren de band een brede en volle sound geven. Vloeiende toetsenpartijen met een dijk van een stem op de leadzang maakten het plaatje compleet.

Winnaar (Dis)cover Band

Dancing Bruins Saasveld
Top band!! Al meerdere keren op mijn evenementen gehad. Groot reportoire en zorgen altijd voor feest.

Chris de Boer

Nacht van Emmeloord
Het Het Tolsma-Grisnich Pieperfestival zou niet compleet zijn geweest zonder Full House. Energiek, maar ook zeker fijnbesnaard. Dit ensemble is doorgegroeid van ‘local heroes’ naar volwaardige top-coverband waar je als écht festival liefhebber niet meer omheen kunt. De band heeft een natuurlijke passie voor het vak en dat stralen ze uit.

Robert van Gaalen

Pieperfestival

Boekingen

Zullen we vast boeken? Neem dan contact met ons op. Maak gebruik van onderstaand contactformulier of stuur een mail naar info@fullhouse-coverband.nl.

Om spam te voorkomen vragen we u de
    onderstaande code over te typen.