U bent op zoek naar een coverband voor een onvergetelijk feest of evenement?

U bent op zoek naar live muziek voor uw feest in Harderwijk? Met Full House Coverband bent U aan het juiste adres. U wilt graag dat uw gasten met een glimlach op hun gezicht het feest meemaken en, liever nog, lekker mee swingen op de live muziek bij uw feest in Harderwijk? Full House Coverband heeft al enkele jaren ervaring in het bouwen van een feest. Uw feest moet knallen en daar hebben wij de grootste lol in!

Wat kan ik verwachten van Full House Coverband?

Full House Coverband speelt al enkele jaren met haar enthousiasme de pannen van het dak bij nagenoeg ieder feest of evenement! Met het veelzijdige top 100 repertoire is deze live band in staat om iedereen aan het dansen te krijgen. Het podium straalt één blok met enthousiasme uit wat gegarandeerd overslaat op het publiek! Full House Coverband bied geen standaardpakket, maar een veelzijdig, fris repertoire dat altijd bij uw bruiloft, tuinfeest, dorpsfeest of ander evenement past.

Meer informatie over deze live band!

Bent U nieuwsgierig geworden naar deze band voor uw feest in Harderwijk en wilt U weten of de band bij U past? Kijk gerust even rond op onze website, en mocht U verder nog vragen of opmerking hebben, neem geheel vrijblijvend contact met ons op! Hoe? Op de volgende manieren:

www.facebook.com/fullhousecoverband

Google Play store & App Store:

Download snel de Full House app op uw smartphone of tablet! Met de zoekterm ‘Full House Coverband’ kunt U onze app vinden en op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes in de nieuwsbrief!