Full House Coverband in Heerenveen

Full House Coverband is dé live band in Flevoland en omstreken zoals Heerenveen, Steenwijk of Kampen. Deze coverband speelt al enkele jaren op allerlei soorten feesten en kan uw feest in Heerenveen tot een fantastisch evenement omtoveren.

Dé coverband voor uw trouwerij of verjaardag in Heerenveen!

Full House Coverband speelt al enkele jaren in deze formatie van 6 jonge, enthousiaste muzikanten. De passie en het plezier wat deze live band uitstraalt op het podium is onbeschrijfelijk. Full House heeft al vaak live muziek verzorgt op een trouwerij, jubileumfeest of verjaardag, ook in Heerenveen. Ook op schuurfeesten, tentfeesten en andere grote evenementen is deze coverband te vinden! Wilt U meer weten over deze live band voor uw verjaardagsfeest of ander evenement in Heerenveen? Contact met een van onze bandleden, of laat een bericht achter op de website. Met Full House Coverband weet U in ieder geval zeker dat uw jubileumfeest of evenement in Heerenveen één groot muzikaal spektakel wordt!

Full House Coverband; Wat kunnen we verwachten?

Met Full House Coverband op uw bruiloft of dorpsfeest zullen uw gasten zich in ieder geval niet vervelen. Met keiharde hits van onder anderen Snow Patrol, Blof, U2, Van Dikhout en Coldplay wordt het publiek constant bezig gehouden! U wilt liever carnavals muziek op uw feest in Heerenveen? Geen probleem! Full House schakelt moeiteloos over naar lekkere meezingers uit Nederland. Ook als U liever wilt dat de live band op uw bruiloft of jubileumfeest in Heerenveen wat rustiger speelt op het begin, is dat bij Full House Coverband geen probleem! De eerste set kan ingevuld worden met rustige nummers of zelfs akoestisch!

Full House Coverband probeert altijd in te spelen op uw wensen, wilt U wat nummers horen op uw feest of evenement in Heerenveen en U weet niet zeker of de band deze nummers speelt? Contact met ons en wij zullen, in overleg met U, bekijken welke nummers er tot de mogelijkheden behoren!

Voor meer informatie kunt U terecht op onze website of facebook pagina!